del neveshtehae man

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghanepaeeez

hamide

asheghanepaeeez

http://asheghanepaeeez.loxblog.com

del neveshtehae man

تولدت مبارک...

del neveshtehae man

به وبلاگ من خوش آمدید

del neveshtehae man

تولدت مبارک...

به نام خالق بی همتا

میخواهم از بزرگ مردی گویم که کل وجودم را احاطه کرده است از مردی گویم که معرفت و مردانگیش ثابت شده است مردی که همه ی لحظه ها و شادیهایش را وقف من کرده از کسی که خسته از کار روزانه شتابان به سویم می آید و مرا در آغوش میگیرد و لبخند میزند و مرا می پذیرد از اسطوره ای گویم که باب میل من رفتار میکند از کسی که تاب نگرانی و ناراحتی من را ندارد و بی ریا به من محبت میکند از کسی که شیفته ی اویم و تاب بی تابی او را ندارم و زندگی و لحظه های پر از عشق و آرامشم را مدیونش هستم و تنها مأوای من آغوشش است...

همدمم از هر کجای سرای دلم گویم نام تو بر زبانم جاری می شود مانند اقیانوسی بی انتها و دریایی بی کران ،تو مرا غرق خود کردی ای همه ی وجود و فکر و ذهنم

دنیای من دنیا بدون وجود تو دچار وارونگی است و معنا و مفهوم خود را از دست داده است ای معشوقه ی عاشق من شعله های جاودان عشق را هر لحظه در چشمانت می یابم شعله های پرفروغی که به من امید و زندگی می دهد

همسر خوبم امشب باید کنارت بودم نه در حسرت گرفتن دستهای گرمت دستان من یخ میزنند امشب و حتی با هرم نفسهای بی رمقم هم ذوب نمی شوند وجودت مایه آرامش است برای وجود بی قرار و پر بهانه ی من

چقدر دلم بهانه میگیرد امشب پاسخی برایش ندارم و تنها دیدارت را به آن وعده می دهم و با ندای دیدارت دوباره قلبم میکوبد انگار تا بحال تورا ندیده ام، این روزا تورا قدرتمندتر میابم مرد تر و قوی تر از گذشته و هر لحظه بخاطر داشتنت به خود می بالم و غرق در رویاهای قشنگم می شوم... رویاهایم که در خیالت هست؟؟؟؟ همان رویاها و آرزوهایی که در کنار تو سپری می شود بعید میدانم از خاطرت دور بماند!

آرزو ی قشنگی میکنم در این شب قشنگ و توهم بامن هم نوا شو... آرزو میکنم ... خدایااا... با اشک و آه می نویسم و خودت شاهد اشکهای بی قراری من هستی...خدای من تولد سال بعد و کنارش باشم و احساس قشنگمو تو گوشش زمزمه کنم توام دعا کن همسر دل پاک من

تو زیباترین لبخند خدایی که امروز شکفتی چشمانت را بگشا ای همه ی چشم و امید من و بدان کسی انتظار این را می کشد تا به تو بپیوندد و تو را دریابد چقدر خون و دل میخورم در یک دنیای ناشناخته و میدانم لحظه بدنیا آمدنت هم تنهایی برایت جشن گرفتم و به خود امید همیشه در کنارت بودن را دادم ،امروز که متولد شدی نمی دانستی زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که دنیایش با تودنیاست و فقط در کنار تو آرام و بی دغدغه است.

حال بیا در همین حال و هوای احساسی دستانت را به من بده تا قلبت را محکم در آغوش بگیرم تا احساس مرا دریابی دلم یک شب تنهایی میخواهد با یک عالمه دستهای تو در گوشه کنارهای آغوش گرم تو..

 چه شب شیرینی است نه؟؟ آغاز نفس کشیدن و بودنت بزرگترین شب دنیاست امشب شبی که خداتورو به من هدیه داد خدایا احسنت احسنت این بهترین بنده ی توست ممنونم بخاطر هدیه ی بزرگ زندگی...امیرم تو هیچ کم و کاستی نداری برای همه دنیای من بودن

امشب شب عجیبیه ستاره های دنباله دار آسمون و پر کردن و شهابها خودشونو دارن به زمین میرسونن چه اتفاقی افتاده؟؟؟ چه کسی به زمین اومده؟؟؟ آخه چی شده؟؟؟ چرا فرشته ها بی قرارن؟؟ چرا زمینیا جشن گرفتن؟؟؟ 

خدایااااااا یه فرشته از آسمون فرستادی برام همسر بی نظیر من توولدت مبارک..................

مرد من احساس بی کران من فدای لحظه لحظه های نفس کشیدنت

 

 

سایه ات بالای سرم جاودان و همیشگی

 

 

دوستت دارم

 

همسرت:حمیده

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت0:48---19 تير 1392
سلام مرسی ک ب وب منو عشقم اومدی و نظر دادی مرسی وبلاگتو نگاه کردم چند مطلبو خوشم اومد ممنون ک اومدی حمیده عزیز

zeynab
ساعت22:59---9 خرداد 1392
salam khale hamide,mc k b webemoon sar zadin.y boos roo lope khodet yeki ham roo lope shoovare geramitoon.ma shoma ro linkidimپاسخ:salam azizaam miisiik omadi dar asrae vaghy milinkameeet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,;ساعت22:4;توسط hamide; | |